DIGITALNO OGLAŠAVANJE

14 Jul, 2011

Digitalno oglašavanje

Generalna — Autor digitalsignage @ 22:12
Digitalno oglašavanje (eng.digital signage) je oglašavanje gdje se sadržaj različitog oblika (slika.video,dinamičke kreirane poruke) prikazuju na ekranima smještenim na različitim lokacijama, sa ciljem fokusirane poruke na specifičnu lokaciju i tačno određenom trenutku. Najbitniji aspekt sistema za digitalno oglašavanje ogleda se u tome da ovi sistemi mogu prikazivati unaprijed kreirani sadržaj prema predefinisanom rasporedu, ali i to da se poruka na ekranima može lako izmjeniti i podesiti u realnom vremenu u zavisnosti od vremenskih uslova, stanja na skladištu proizvoda ili poruke poslane sa mobilnog uređaja. Osim toga, poruke na ekranima smještenim u autobusima mogu zavisiti od GPS izvještaja o lokaciji vozila. Trenutni potencijal digitalnog oglašavanja u svijetu pokazuje izuzetan rast svake godina kao i nove inovatinvne mogućnosti.

Zasto digitalno oglašavanje?
  
   • Dinamički oglasi privlače više pažnje

   • Troškovi poslovanja i izmjena oglasa su smanjeni

   • Usluge printanja su nepotrebne

   • Oglašavanje je fokusirano i u realnom vremenu

Osnovne funkcionalnosti

   • Centralizovana kontrola udaljenih jedinica

   • Jednostavna administracija i distribucija sadržaja

   • Organizacija sadržaja u playliste

   • Kreiranje programskih šema prilagođenih foksunoj marketinškoj grupi

   • Izvještavanje o frekvenciji prikazivanja ( proof of play back) 

   • Monitoring hardvera i softvera u sistemu

   • Administracija korisnika sistema i nivoa sigurnosti

Komentari


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.rs